AdWords ή Facebook Ads; Ποια είναι η καλύτερη λύση για τη σελίδα σας;

Google AdWords vs Facebook Ads

Είναι γεγονός ότι σήμερα η κατασκευή μίας ιστοσελίδας αποτελεί μία επένδυση που κάθε επιχείρηση σκέφτεται όλο και πιο σοβαρά. Ο λόγος που συμβαίνει αυτό, είναι φυσικά το γεγονός ότι το internet έχει μπει για τα καλά στη ζωή μας, οπότε όλο και περισσότεροι το προτιμάμε όταν ψάχνουμε για κάποιο προϊόν ή μία υπηρεσία. Έτσι, αν μία επιχείρηση δεν έχει ιστοσελίδα, στην ουσία είναι σα να μην υπάρχει ή χάνει πολλούς πελάτες, ουσιαστικά χωρίς λόγο. Αρκεί όμως από μόνη της μία ιστοσελίδα για να βελτιώσει σημαντικά τα έσοδα μίας επιχείρησης; Η απάντηση είναι όχι.

Για να δείτε σημαντική διαφορά στα έσοδα σας, θα πρέπει ο κόσμος να μάθει για την ιστοσελίδας σας και να την προτιμήσει από αυτές των ανταγωνιστών σας. Πώς θα γίνει αυτό; Ο πιο απλός τρόπος είναι η διαφήμιση στο ίδιο το διαδίκτυο. Με άλλα λόγια, όπως θα επενδύατε στη διαφήμιση των νέων προϊόντων κι υπηρεσιών σας, έτσι πρέπει να επενδύσετε και στη διαφήμιση της ιστοσελίδας σας.

Στο internet υπάρχουν δύο μεγάλα κανάλια διαφήμισης, το ένα είναι οι μηχανές αναζήτησης, όπως το Google και το άλλο είναι τα social media όπως το Facebook. Μιλάμε δηλαδή για την διαχείριση σελίδας facebook από Social Media Experts.Ποιο από τα δύο είναι το καλύτερο; Η απάντηση σε αυτό το ερώτημα, εξαρτάται από πολλά πράγματα καθώς μπορεί και τα δύο να ακολουθούν πάνω κάτω τους ίδιους κανόνες και να χρησιμοποιούν τις ίδιες μεθόδους, ωστόσο το κάθε ένα έχει το κοινό του και τα υπέρ και τα κατά του.

Διαφήμιση στο Google

Η διαφήμιση στο Google γίνεται μέσω του Google AdWords. Εκεί ο διαχειριστής του site πληρώνει ώστε κάθε φορά που κάποιος χρήστης ψάχνει για κάποιες συγκεκριμένες λέξεις κλειδιά, να εμφανίζεται το site του σε ειδική θέση των σελίδων με τα αποτελέσματα των αναζητήσεων. Η χρέωση δεν είναι σταθερή και γίνεται με τη μορφή «δημοπρασίας»: αν δύο ή παραπάνω sites ενδιαφέρονται για την ίδια λέξη – κλειδί, αυτή που θα δώσει τα περισσότερα χρήματα θα προβληθεί παραπάνω. Links του site σας θα εμφανίζονται επίσης και σε ιστοσελίδες που «παίρνουν» τις διαφημίσεις τους από το AdWords. Το κακό με τις Google Adwords πληρωμένες διαφημίσεις είναι ότι λόγω του δημοπρατικού του χαρακτήρα, το κόστος μπορεί να ξεφύγει. Επίσης, οι διαφημίσεις σταματούν αμέσως μόλις σταματήσετε να πληρώνετε τη συνδρομή σας. Το μεγάλο πλεονέκτημα του είναι ο τεράστιος αριθμός ανθρώπων που χρησιμοποιούν το Google κάθε μέρα αλλά και τα χιλιάδες sites που βασίζονται στις διαφημίσεις AdWords για την επιβίωση τους.

Facebook Ads

Το Facebook Ads δουλεύει σχεδόν με τον ίδιο τρόπο που δουλεύει και το AdWords αλλά εμφανίζει διαφημίσεις μόνο μέσα στο Facebook. Εδώ δεν παίζουν τόσο μεγάλο ρόλο οι λέξεις κλειδιά. Τον πρωταγωνιστικό ρόλο τον έχει η αλληλεπίδραση των χρηστών με άλλους χρήστες και άλλες σελίδες. Με άλλα λόγια, το που θα εμφανιστούν οι διαφημίσεις σας έχει να κάνει με τα likes και τα posts που κάνει ο κάθε χρήστης. Αυτό τις κάνει ακόμη πιο στοχευμένες και διευρύνει κι άλλο το πιθανό κοινό σας. Επιπλέον, το Facebook διαθέτει πολλά πακέτα με προκαθορισμένες χρεώσεις. Το μειονέκτημα είναι ότι τα Facebook ads εμφανίζονται μόνο στο Facebook. Μπορεί το κοινό του να είναι τεράστιο, αλλά σε καμία περίπτωση ο αριθμός των χρηστών του δεν πλησιάζει αυτόν των ανθρώπων που χρησιμοποιούν κάθε μέρα το Google.

Ποιος είναι ο νικητής λοιπόν; Η αλήθεια είναι ότι για μένα δεν υπάρχει νικητής. Η καλύτερη λύση είναι επιλέξετε ένα μίγμα που να περιέχει και τα δύο αυτά κανάλια. Αν πρέπει να επιλέξετε το ένα, επιλέξτε αυτό που πιστεύετε ότι ταιριάζει περισσότερο στην επιχείρηση σας και στο κοινό στόχο σας. Οι νεότεροι περνάνε περισσότερο χρόνο στα social media από τους μεγαλύτερους, ενώ το αντίθετο ισχύει για τη χρήση του Google.

Τίτλος: Google AdWords ή Facebook Ads; Ποια είναι η καλύτερη λύση για τη σελίδα σας;

Περιγραφή: Μία σελίδα χρειάζεται και τη κατάλληλη διαφήμιση για να αποφέρει τα μεγαλύτερα δυνατά κέρδη στον ιδιοκτήτη της. Δύο μορφές διαφήμισης κυριαρχούν στο διαδίκτυο το Google AdWords και το Facebook Ads. Ποια σας ταιριάζει;

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *